După 15 ani de la sistare, lucrările la „Palatul Administrativ al județului Hunedoara” vor putea fi reluate

Astăzi a fost depus pentru finanțare din fondurile Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) proiectul pentru „Creșterea eficienței energetice și reabilitarea imobilului Palat Administrativ al județului Hunedoara, Deva – Bd. Decebal”, cererea de finanțare având numărul 576/28.04.2022

Proiectul, înregistrat în platforma PNRR, cu nr. 1143/28.04.2022, este realizat în urma unui „Acord de Parteneriat” semnat între Consiliul Județean Hunedoara, Instituția Prefectului – Județul Hunedoara și Direcția Județeană de Statistică, având ca obiectiv continuarea lucrărilor și finalizarea Corpului principal (tip P + 13 etaje) din cadrul obiectivului „PALAT ADMINISTRATIV AL JUDEȚULUI HUNEDOARA”.

Astfel, după aprobarea pentru finanțare și elaborarea tuturor documentațiilor și proiectelor necesare, va putea începe reabilitarea clădirii din municipiul Deva, pentru care finanțarea a fost întreruptă în anul 2007.